Ieder zijn eigen voorkeursstijl

opmaak2

Eerlijk gezegd ben ik zelf wat terughoudend in het gebruik van ๐–†๐–‘ ๐–‰๐–Ž๐–Š ๐–๐–‘๐–Š๐–š๐–—๐–™๐–๐–Š๐–˜ ๐–Š๐–“ ๐–™๐–Š๐–๐–Š๐–“๐–˜ ๐–”๐–• ๐•ท๐–Ž๐–“๐–๐–Š๐–‰๐•ด๐–“, zeker bij je naam en in je kopregel. En jij? Mijn motivatie:

๐ŸŒŠ Ik ben meer van de categorie 'Less is more'.
๐Ÿ’ง LinkedIn is een zakelijk platform: hoe wil jij je zakelijk profileren?
๐Ÿ’ฆVeel opmaaktekens vervormen bij ontvangers met oudere besturingssystemen.
๐ŸŒžAls je veel tekens gebruikt strooi je ook wat zand in de zoekmachine.

๐“š๐”€๐“ฎ๐“ผ๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ ๐“ฟ๐“ช๐“ท ๐“ผ๐“ถ๐“ช๐“ช๐“ด

Maar uiteindelijk is het natuurlijk vooral een kwestie van smaak, en vooral: hoe wil jij overkomen, wat helpt jou het beste bij je doel op LinkedIn.

Er zijn verschillende opmaakmogelijkheden in LinkedIn:
โ˜€๏ธ Via Alt-toetsen
โœจ Via een soort 'vertaalwebsite' die je teksten vervormt
๐ŸŽƒDoor het plakken en knippen van speciale tekens

Ik heb een document gemaakt waarin ik alles uitleg, ook hoe het werkt met de Alt toets, een aantal tekens geef, en links naar websites voor meer tekens en die 'vertaalwebsite'.

Wil je dat ook ontvangen stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..